loading...
جی جی گرافیک
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1397/02/02 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

سلام من اموزش کرک Camtasia Studio را از کانال اپارتتون دیدم بعد از یک روز کامل گشتن برای کرک بالاخره با اموزش شما تونستم این نرم افزار رو کرک کنم اومدم فقط سپاسگزاری کنم واقعا دمتون گرم خیلی کاربردی بود برام
البته چونکه وبسایتتون گزینه جستجو نداشت مجبور شدم اینجا نظرم رو بدم شکلک

این نظر توسط Amin در تاریخ 1396/10/05 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون مطلب مفیدی بود.فقط برنامه برای من نصب نشد چرا ؟؟
پاسخ : مشکلتون رو در گروه تلگرامی سایت مطرح کنید !

این نظر توسط مجتبی برزگری بافقی در تاریخ 1396/10/05 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

باسلام
ممنون از شما؛ لطف کردید.
ان شاالله مورد حمایت بیشتری قرار بگیرید.
یاعلی😘
پاسخ : تشکز


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت جی جی گرافیک در سال 1393 راه اندازی شد و هدف این سایت این است که بهترین مطالب با کیفیت بالا برای کاربران خود بگذارد. روز 13 / آبان / 1393 این سایت متولد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از جی جی گرافیک راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 388
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 549
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,115
  • بازدید ماه : 2,763
  • بازدید سال : 16,118
  • بازدید کلی : 380,947