loading...
جی جی گرافیک
محمد مهدی افقری بازدید : 2373 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (16)

با سلام به همه کاربران عزیز

عذر خواهی میکنم بابت کم شدن فعالیت جی جی گرافیک

سری سوم بنر های محل تبلیغات شما است که میتوانید در ادامه مطلب دانلود کنید...

بنر محل تبلیغات شما سری سوم متحرک

بنر تبلیغات بسیار برای همه مهم است این سری از بنر ها متحرک هستند و خیلی ساده ساخته شده اند.

پس از دریافت بنر های میتوانید ان ها در سایت های مختلف آپلود کنید.

شامل دو انداه هستند که در کاور هم مشاهده می کنید.

اگر تغییر رنگ و یا نوشته داشتید میتوانید در انجمن و یا در نظرات همین مطلب مطرح کنید.

اگر فایلی مورد و اشکالی در ان بود حتما اضافه کنید در نظر خودتون.

متشکرم از اینکه سایت من را انتخاب کردید.

  • عنوان: بنر محل تبلیغات شما سری سوم متحرک
  • حجم : 77 کیلوبایت
  • مدرس : محمد مهدی افقری
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رامتین میناوند در تاریخ 1395/02/23 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

فداتشم خیلی گلی داداش

این نظر توسط FaTeMeH در تاریخ 1395/02/23 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

مهدى يه سر مياى اونور؟
يه پست راجب قالب گذاشتم.ببين ميتونى درستش کنى؟
دستت مرسى

درج نکنى کامنت!




راستى ادامه مطلب ميگن ايراد داره
يه سر بيا حالا
مرسى
ببخشيد
پاسخ : اومدم و پاسخ دادم

این نظر توسط FaTeMeH در تاریخ 1395/02/23 و 7:29 دقیقه ارسال شده است

واقعا نميخواستم ادامه بدم،ولى وقتى يه نفر 15بارررر تو سايتتون عضو شه و تبليغ کنه و انجمنو بهم بريزه چيکارش ميکنين؟
من که هيچ کارى بهش نداشتم.
منو هم همه ميشناسن
بهش بگين خيلى بچه س

این نظر توسط رامتین میناوند در تاریخ 1395/02/22 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

سلام
محمد مهدی خوبی داداش ؟
خودت که منو میشناسی دیگه چجور آدمی هستم مهرانا یا همون مدیر سایت دونفری رو هم میشناسم من
اگه منو هرجور شناخته باشی اون رو هم همونجور بشناس چون تحت نظر من کار میکنه .
فقط اومدم بگم به حرف یکی زیاد توجه نکن
پاسخ : چشم ، کسی دیگه این بحثو ادامه ندهد ممنون میشم

این نظر توسط FaTeMeH در تاریخ 1395/02/21 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

آره همه ى اين کارا جز عضويت با تاييد ايميلو کردم.
دستتون درد نکنه
به خدا ميگم يه پست بذارم تو هايپر و اسکينک آبروش بره
ياشکايتش کنم ب فيلترينگ
تا چند ماه فقط پستاى منو کپى ميکرد...
پاسخ : مشکلی نیست
ولی برای یک کپی کردن مطلب خودتون رو نگران نکنید
من که خیلی وقت هست داره از مطالبم سوء استفاده میشه و دستم به هیچ کجا بند نیست و ایشالله که باعث و بانی این کارا از زندگیش در آخرت لذت نبره من که نمیگذرم

این نظر توسط FaTeMeH در تاریخ 1395/02/21 و 15:42 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مهدى
خوبى؟
مدير سايت دو نفرى بيشتر از 15باره تو سايت من عضو ميشه
هر چى بهش ميگم فايده نداره
با فيلتر شکن هم مياد نميشه مسدودش کنم
ديگه اعصابمو خورد کرده
هم انجمنمو بهم ميريزه
هم تبليغ ميکنه
چيکارش کنم ؟؟؟؟
پاسخ : نمیدونم والا آی پی هاشو ببندید و اینکه برای عضویت داخل سایتتون حالت تایید ایمیل بگذارید تا اون فرد نتونه با هر ایمیلی ثبت نام کنه و اکانت هایی که ساخته رو مسدود کنید

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1395/02/04 و 21:31 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا مهدى
خوبى؟
دو تا چيز
يکى پ خ ببين
دومى هم اسپمر و اسپم چين؟
پاسخ : دیدم
اسمپر به کسانی میگن که حرف های نا مربوط با اون موضوع میگه و قصد عوض کردن موضوع رو داره . اسپم هم به ارسالی هایی میگن که بیهوده هستند

این نظر توسط FaTeMeH در تاریخ 1395/02/01 و 9:34 دقیقه ارسال شده است

سلام
اين بنره:
S7.picofile.com/file/8247950900/Eshgholia.gif

اينم ببينين هر کدوم سرعتش بالاتر بودو بذارين:
Eshghoolia.ir/forum/user/mohsen

بنرتونم بفرستين
پاسخ : گذاشتم و منم فرستادم براتون

این نظر توسط FaTeMeH در تاریخ 1395/01/30 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

سلام
خوبين؟
تغيراتو دادين بنرو بفرستم؟
پاسخ : شما بنر رو بفرستید

این نظر توسط FaTeMeH در تاریخ 1395/01/20 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

Ok,mrC


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
سایت جی جی گرافیک در سال 1393 راه اندازی شد و هدف این سایت این است که بهترین مطالب با کیفیت بالا برای کاربران خود بگذارد. روز 13 / آبان / 1393 این سایت متولد شد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از جی جی گرافیک راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 388
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 549
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,131
  • بازدید ماه : 2,779
  • بازدید سال : 16,134
  • بازدید کلی : 380,963